Update

Haha. Sex dagar sen senaste inlägget. Gött.

I februari ska jag åka till Thailand i två veckor. I Mars ska jag åka till Japan och hälsa på Björn som flyttar dit i ett år. Tills dess ska jag ta körkort, tjäna pengar som jag ska spendera på resorna, dansa och lära mig sy segel.

Vi var faktiskt och övade på att sy idag och det blir ju bara bättre och bättre, stygnen blir jämnare och likare vilket är väldigt positivt! På tisdag ska vi börja sy våra riggpåsar och om de blir fula ska vi ge bort dem och göra nya snygga. Haha.

Ciaoaoo!
Trix

Kommentarer
Postat av: ellen

vad pluggar du för något?

2010-09-24 @ 23:57:13
Postat av: Trix

Haha, jag pluggar ingenting för tillfället, inte Bell heller. Vi är plugglösa!

2010-09-27 @ 20:18:58
URL: http://bellotrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0