Shopping

OMG! Så mycket jag och Knep (aka Trix) har handlat idag. Jag har shoppat mig lycklig!
Så vi började med att gå på jackjakt eftersom det var nästan hela anledningen till att åka in till Kungsbacka stad denna ljuva höstdag. Först var vi på Casels och jag hittade en fanstastiskt fin liten midlejacka i grått, den ropade mitt namn med änglaröst. Sedan fortsatte vi tvärs över gatan till C&C där jag (är extremt stålt över migsjälv) undvek att köpa en fin olikgråfärgad sjal som hade passat perfekt till jackan men därremot köpte 4 par supersöta trosor.

När vi kommit till Kungsmässan fortsatte vi jackletandet eftesom syftet var att ha en vinterjacka som jag kan leva i om denna vinter nu blir den kallaste på 1000 år som någon gubbe för SMHI har förutspått.
-Jag hittade jackan, men la undan den så jag skulle slippa springa runt med tre jackor när vi shoppade.
Sedan hittade jag ett par supersöta stövlar, och ett par till, men köpte bara ena paret. Trix ville in på H&M så där köpte jag en fin väst, sedan gick jag tillbaka till Intersport och köpte jackan. På vägen hem lyckades jag få småvalkar i händerna av alla kassar. Kan tilläggas att jag då hade fått en kasse av Knep med ett par gammla jeans som tydligen var mina, jag blev i alla fall glade för de passade. I kassen låg också en väska och ett par arbetsbyxor så ni förstår att jag släpade runt på mycket.

Tack gode gud att släpandet bara var till och från bussen.

På tal om buss så åkte jag en bus som lät (inte brummade utan lät) som 7 motorsågar och set stod inte STOP på skylten utan WAGEN HÄLT! Det är andra gången dethär händer. Jag blir lika glad och tysktalande varje gång! =D

Massa Kramar i den fina hösten från Bell, Lady Cap'n Bell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0