Hej? Hej!

Oj, hej. Lever jag?

Det kan man ju undra med tanke på hur otroligt länge sen det var jag överhuvudtaget visade mig på den här bloggen. Nu är det iofs jag som har skrivit ett av inläggen från seglingen, med tyskarna och det, men det är inte jag som har lagt upp det här. Anyways, jag har varit ute på det blå sen den 10 augusti och innan det jobbade jag just about every day i veckan så det sista jag tänkte på var att skriva här.

Idag är det den 17 september, det betyder att jag har varit avmönstrad i ganska exakt sju dagar. En vecka. Jag är inte tillbaka i verkligeheten än, jag har inget för mig på dagarna, i alla fall inte i stil med skola eller liknande. Jag kör bil, jag roar mig, jag jobbar lite, jag dansar. That's about it. Tänkte lista ut hur de närmaste åren ska se ut nu men det kommer antagligen finnas flera olika alternativ som alla är lika lockande, samtidigt som det kommer finnas de som är ogenomförbara atm och de som faktiskt går att göra. Vi får se vart livet tar mig helt enkelt. Nu ska jag städa mitt rum vars golv har fallit offer för all min packning.

So long mfs! :D
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0