15/9-10

Det är otroligt svårt att hitta tid till att uppdatera bloggen när det händer så mycket annat runt omkring. Dagen efter att jag och Trix mönstrade av Ostindiefararen ringde telefonen och vi åkte iväg till Kvartsita för att segla med en 8klass från Sotenässkolan. Direkt när vi kom hem igen var det bara att åka tillbaka till Osten för att jobba med guidning och öppet skepp. Därefter har vi haft två dagar i Götet för att handla och dansa. Vi har föresten börjat med magdans och afrikansk dans nu, superduperkul!! I måndags tror jag det var så lyckades jag springa på Maria och Kent som hade sökt sig till Götet för en dag.

Ikväll ska jag åka till Hönö för att provdyka, och sen ska jag tillbaka till Kvartsita och segla med en annan klass från Sotenäs. På fredag kommer jag hem för ett par timmar och firar mammas födelsedag och sedan bär det av till Osten igen för arbetshelg!

Det häner mycket och jag ska göra mitt bästa för att uppdatera! :D
Kram Bell

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg! :)

2010-09-15 @ 11:22:16
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0