Student, bal och skola. Jag lever.

Nu lever jag igen, woho!

Sitter typ hela dagarna med en broschyr om det grafiska produktionsflödet, skitkul verkligen. Men det blir nog bra, och så kanske jag slipper få IG och får MVG i graf när jag faktiskt gör något för en gångs skull. Haha.

Nu är det 29 dagar kvar tills jag tar studenten och fyra dagar kvar till balen, så det är väl inte så konstigt att jag känner mig lite stressad över att jag har typ hundra saker kvar att göra i skolan. Eller det har jag inte, men alltså jag måste ju ta tag i mig själv och göra dem och det är jobbigt. Stackars mig :P

Nä, jag ska inte klaga. Jag har en del att göra men bara för att jag har skjutit upp det så suck it up.

BAL OM FYRA DAGAR, PANIK!
Jag har seriöst varit flippad de senaste dagarna och jag tror det beror på att det är så lite tid kvar.

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0