Segt!

Ja idag går det minst sagt segt! Jag tog säkert 25 minuter på mig att komma upp ur sängen och benen har en härlig känsla av träningsverk!

Igår kväll fick jag reda på att mormor kommer ner nästa fredag och hälsar på, eller det viste jag egentligen redan men jag fick reda på att min kusin Fanny ville följa med, och hon tar sin lilla kaninis med sig! En liten minibäbiskanin (som heter ??Harun??). Fanny ska få en av mina transportburar och hon valde den lilla röda som en gång var Jonkis bur, och jag hoppas att vi kan träna lite på att gå i koppel eller nått. Jag vet inte exakt hur liten ninisen är men förhoppningsvis har den hunnit bli proportionerlig och symetrisk. Kaninungar är bland det sötaste på denna jord så jag tror jag kan lova ett par sötisbilder!

/Kram Bell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0