Minnen

Idag har jag uppenbarligen haft alldeles för lite att göra, jag började pålocka lite och innan jag viste ordet av var jag i full gång med att packa inför utbildningsseglingen som är under kristihimmelfärd.. Dvs jag packar inför en segling på 4 dagar, som är minst två veckor bort.. Det liksom ekar i huvudet: *Smart Bell*

När jag rotat upp alla seglarkläder jag har, minus de som min fina moder snodde med sig när hon stack ut i lördags började jag givet vis att prova dem, så som tjejer gör med alla kläder som går att få tag på, och när jag stog där och hällde upp kaffe i koppen med mina gamla beiga "finbyxor" från GS tänkte jag rätta ut fickorna. I vänster byxben hittade jag nånting konstigt litet som lätt kunnde tas för en pappersnäsduk. När jag drog upp handen fann jag ett svart band och genast hoppade hjärtat över ett slag. Det är bandet som satt på hatten.

/Kram Bell



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0