KvastHilda fredag

Så vi vaknade i lagom tid på fredagen och var i full gång med att fixa det sista när Henrik dök up i dörröppningen till byssan där jag stog och raggade kaffe. Det visade sig att han också skulle med, sen hörde jag utifrån att Tim kom, han hade såklart åkt dit med Henrik. Så jag kstade mig ut ur byssan och in i en kram med Tim som jag träffade senast här:


Efter lite mer fixande var vi redo att kasta loss. Det var gråa moln med med lite sol, eller ah tillräckligt mycket sol för att bränna näsan, som btw fortfarande är öm.. Men vi gick i alla fall till Hunebåda strand? Tror jag det heter, där vi på kvällen la oss framför Britta som också är ute på utbildningssegling. Efter en smärre kollision med Kvastar och Brittaner och en trevlig kväll gick vi och la oss, dötrötta!

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0