KvastHilda Torsdag

På torsdag morron *host* vid 12 kollade jag upp busstiderna för att ta sig ut i rena ödemarken Uddevalla. Det visade sig efter ett par sekunder att jag hade förjävla jobbigt kort tid på mig då bussen gick från Gbg vid 14, och jag då skulle åka hemmifrån vid 13..?

För att göra en LÅNG historia kort:
Jag kastade ner packning i min säck, upptäckte att mamma hade typ allt jag egentligen behövde. Lämnade Tim i Trix händer, vilket jag aldrig mer ska göra för jag hittade honom sittandes utan vatten, svag i kroppen och typ darrande. Åkte iväg, träffade Jssica, satt på buss ett bra tag, hoppade av vid Bokenäs skola, upptäckte att nästa buss skulle dröja en timma, hittade två andra som också skulle dit (Gösta och Albin), ringde Anders och han kom och hämtade oss.

Gråmulet, lite ruggit, kallt.

Vi kom dit, fixade med madrasser, fördragsgardiner och mat, träffade de andra som var där, Olle, Jackob, Anders, Paven, GipsHugo, CoolHugo, John, och då Albin och Gösta.

Sov ombord =)

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0