Bröllop

I lördags var det bröllop hemma hos pappa, Jag och Trix var såklart där, jag som tärna och Trix som bröllopsfotograf.

Det var ett suprisebröllop så när gästerna kom blev de såklart väldigt förvånade, sen när min gudmor/faster kom med farmor blev det ännu mer suprise eftersom mina kusiner var där. Vi hade en väldans tur med vädret tack och lov, och dessutom var maten helt fantastisk. Här är lite bilder så att ni också kan ta del av denna dag.

/Kram Bell


Kärleken är tålmodig och god.
Kärleken är inte stridslysten,
inte skrytsam och inte uppblåst.
Den är inte utmanande, och inte självisk,
den brusar inte upp,
den vill ingen något ont.
Den finner inte glädje i orätten,
man gläds med sanningen.
Allt bär den, allt tror den,
allt hoppas den, allt uthärdar den.
Men nu består tro, hopp och kärlek, dessa tre,
och störst av dem är kärleken.




Kommentarer
Postat av: Herr & Frun i huset...

Wow......

2010-05-28 @ 00:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0