Tiden går fort när man har roligt

Två veckor har gått och äntligen är min svanskota botad! Det gör inte ont längre! Kan inte säga exakt när det slutade göra ont, men jag skulle tippa på någon gång under fredagen för jag tror mig minnas att jag hade ont på torsdagen. Nä,jag hade ont på fredagen med. Det måste ha varit under lördagen. Lite mer än två veckor höll det i sig med andra ord och nu är det borta!

Istället trillade jag på isen och fick ett blåmärke i handen, I HANDEN! Hur lyckas jag? Kan inte sätta ner den när jag till exempel ska resa mig upp från sittande ställning utan att det gör ont, men troligtvis är det nog borta inom två dagar.

Nu ska jag återgå till att skriva lite på mitt och Petras projektarbete som ligger så efter i planeringen att det är synd om det. Japp, det är synd om projektarbetet. Det förtjänar bättre!

OM TRE VECKOR SKA JAG TILL LANZAROTE, KANARIEÖARNA!!

Puss
Trix

Kommentarer
Postat av: line

du hade verkligen en fin blogg :)

Hur länge har du haft den ? <3

2010-03-09 @ 17:08:48
URL: http://liinedalen.blogg.se/
Postat av: Svar:

haha! Vi är två som har denhär bloggen om du inte märkte de. Bell & Trix

2010-03-09 @ 20:22:57
URL: http://bellotrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0