ONO DOS TRES!

Nu känns det lite bättre om man tittar på plugghållet, samtidigt lite sämre eftersom jag borde sitta och plugga nu samtidigt som jag borde packa och duscha.. Hm.. Det kommer bli en lång kväll och en tidig morgon. Jaja.

Måste bara påpeka att jag tycker Bell ska sluta fråga om hon är konstig som blir glad av sol och saker hon gillar, frågan är väl snarare om hon är knäpp som ens lägger en tanke på att det skulle kunna göra henne knäpp. ALLA BLIR GLADA AV SÅNNA SAKER! There, I said it!

Förutom stressen så är jag glad, jag ska göra mest saker jag tycker om och det är TRE DAGAR kvar tills jag åker till Lanzarote! TRE! Känns helt overkligt, tror inte jag kommer fatta det fören jag är där. Dumma plugg också som förstör.

Man skulle kunna säga att mina känslor är väldigt klyvna och obestämbara för tillfället. Men jag tror den glada sidan kommer ta över.

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0