Nu igen

Japp, det hände nu igen, eftersom Trix bara tänker på sig själv så ska jag ta och tala om att vi båda antagligen kommer jobba heltid under sommaren, asså vi måste vara de lyckligaste människorna ni kan tänka er, jag tror inte att någon i denna värld har ett så underbart jobb att man faktiskt skulle villja jobba resten av sitt liv, men det är ju så kul!

Man träffar massa underbara männisor, man får hopa omkring i 1700-tals kläder, man får prata om båtar med båtmänniskor helatiden, man lär sig om historia! Jag kan verkligen inte komma på en enda dålig sak med att jobba på Osten!! Fatta lyckan!

/Bell!


Kommentarer
Postat av: Bea

Men va? Jag fick mailet men jag har inte fått något svar! Va? Har ni fått svar? Varför fick inte jag svar? Nu blir jag väldigt deprimerad. Måste söka upp lite luddterapi hos katten...

2010-03-17 @ 14:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0