Moll och Dur

Jag vaknade idag och låg kvar i sängen, jag orkade inte ligga kvar men jag orkade inte heller gå upp. Ingen sol sken in genom fönstret för att väcka mig, bara ett stort grådisigt moln som liksom envisades med att fånga världen idag. Det har hänt så otroligt mycket underbara saker samtidigt under de senaste två veckorna  och jag tror att det var imorse som bubblan sprack. Man kommer till en punkt där leendet liksom har gått sönder.
Men jag tror det är bra, man måste ha en dålig dag för att nästa ska kunna bli den bästa igen! Alla fungerar så. Idag kryper jag in bakom min egen speciella värld för att komma tillbaks imorron som en ny människa. Till helgen kommer den kittlande känslan av total lycka att komma tillbaks igen så det är lika bra att passa på att njuta av en lugn dag och vila upp sig. I morron blir det massa kärlek med kokos och Trix, you 'll see what I mean! Arr!
*Nu sitter Trix och skrattar pga förståelse igen*

Ses på de sju haven/ Bell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0