mkt på G!

Efter en låång sovmorron är det väl dax att sätta igång med dagens plugg. Det är så att både Bell och Trix har en del att plugga igenom de närmaste två veckorna, och det händer ganska mycket så man får passa på att plugga när tiden finns.

Så till Mariah Caresy's Can't live without you är det nu dag att sätta igång dagen med Cvitamin och nautiska  jävla instrument. Jag känner en viss ickelängtan till att förstå hur en dopperlogg funktionerar, men det kanske blir intressant när man börjar, who knows? Jag vet i alla fall att jag vill åka till Styrsö och att jag vill bå på Osten i helgen, och att jag inte vill göra om tentorna två gånger.

/It's Bell writing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0