LYCKA!

GAAAAAAAAH!!!!!
JAG SKRIKER RAKT UT AV REN LYCKA!!!!!!

Alltså ni FÖRSTÅR INTE hur lycklig jag är. Det är lika hemskt som det var i höstas när jag studsade omkring och bara njöt av livet och Trix ville döda mig varje gång jag sa att jag var lycklig!

Jag såg Alice in wonderland, filmen var såå bra, den slog strike på alla, alltså ALLA förväntningar jag hade!

Jag klarade ARPA-uppkörningen idag, det var den bästa körningen jag någonsin gjort!! JAG HADE MIN SISTA LEKTION I HELA JÄVLA UTBILDNINGEN!! Nu har jag bara tentorna kvar!! Fatta hur fri jag känner mig redan nu!!

Jag och Trix ska få jobba (guida) tillsammans OCH vi ska få jobba två helger i Mars, fatta hur rika vi kommer bli!!!

Här kommer det bästa:

IKVÄLL SKA VI GÅ PÅ TOKIO HOTEL!!!! FATTA MIN LYCKA!!!!!!

Nej det kan ni inte! Det finns nämligen inga ord för att beskriva den mindre explosionen innom mig som återexploderar undegär en gång i halvtimman dygnet runt bara såhär:

KABOOOOOOM!!!

/Bell



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0