Lugnet innan stormen.

Hemma och påväg efter en fantastisk helg, trevligt folk, bra musik och massor av kärlek från alla håll! Har aldrig varit så trött i hela mitt liv, utan tvekan värt det. Skakade hand med Kinas vicepresident, stod på tå och sjöng för fulla muggar. På Ostindiefararen. Hittade en oöppnad head relaxer här i huset också. Bonus på en näst intill perfekt helg som om ca nio timmar övergår till en efterlängtad semester på Lanzarote i två veckor.

Blogginlägg om musiken som var en konsert med Immanu El och om Kinas vicepresident på besök är påväg. Be patient and you shall be rewarded. Jag har sovit sex timmar sen klockan sju i fredags morse. Jag pladdrar bara strunt om flaxpåsar under sängen.

Borde nog sova nu ändå. Det är typ fem timmar kvar tills jag måste gå upp igen.

Puss och solvärme
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0