Kinatoppar ftw!

Nu är jag typ klar med två mössor!

Typ betyder att jag gav upp den första på slutspurten och gjorde en ny istället. Den första blev alldeles för tajt, fast jag läste att de töjer sig 1-2 cm men den där går fan inte att ha på huvudet utan att få skallen krossad!

Den andra fick en Kinatopp, precis som den första. Jag har en tendens att virka för hårt fast jag verkligen försökte virka löst denna gången. Det gick efter halva mössan = KINATOPP!

Jag får helt enkelt virka lösare i början på nästa mössa (för en sån ska det bli), problem solved!

(Huhuhu virka lösare, problemet är löst huhuhu gud vad jag är vitsig)

Imorgon kommer en bild på mitt mästerverk!

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0