Hoppsan!

Okej, dehär är faktiskt ganska pinsamt, men jag vågar bjuda på mig själv så här kommer de!


Jag och mamma skulle promenera till affären och handla nu på morronen innan hon skulle åka till jobbet, så till mitt försvar så hade vi ganska brottom med att äta och klä på oss och komma iväg. Jag drog på mig ett par jeans och en tröja och skuttade ner för trappan med tandborsten i högsta hugg, jag han bara tänka att det kändes lite konstigt om rumpan, sen var vi iväg. Inget att tänka vidare på, men ni fattar att det var något.

Efter en timma och ungefär 10 minuters frisk luft, motion ocn shopping var vi hemma och ja, det var helt klart varmt och bulligt om rumpan. Så vi kom in, packade upp och sen när jag skulle gå upp och hämta skolböcker blev jag bara tvungen att se om det verkligen var någonting onormalt med mina byxor eller om jag bara inbillade mig.

Där ner i byxorna, precis över rumpan låg ett par extra trosor..(?!)
Hur de kom dit har jag INGEN aning om, men de låg där som en extra bulle på moset liksom, och de hade jag gått runt med i affären! Tänk om de hade hasat ner för benet och jag hade typ tappat ut dem i affären! Det hade verkligen varit pinsamt! Så tack gode gud att de (bara) låg över rumpan!!!

Det var dagens roliga, så nu är det dax att plugga.


/Ja, lika bra att erkänna att det är Bell, ni skulle väll ha listat ut det ändå?

Kommentarer
Postat av: m a r i a

http://snyggviktor.blogg.se/2010/march/torsdag-igen.html#comment

2010-03-30 @ 17:07:05
URL: http://alskamusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0