Färgsprak

Idag har varit en konstig dag, precis som Bell tyckte så tyckte jag också att den inte var speciellt uppåt. Jag har ägnat dagen åt att komma igång med min artikel som heter "The British Colonization of Australia - from an Aboriginal Perspective", krångligt eller vad? Jaja, tur att det faktiskt är ett ämne jag finner ganska intressant, annars hade jag stupat under dagen kan jag meddela. Självklart har jag spenderat halva dagen åt att försöka undvika att plugga, men det har gått ganska bra.

Livet känns lite stressigt nu, och kommer antagligen göra det tills ungefär två veckor efter påsk. Detta trots att jag troligen kommer tillbringa tiden på helt andra sätt än vad jag borde, eller ja, det kanske är just därför det känns stressigt. Det var ju så länge sen jag behövde diciplinera och koncentrera mig! Åh!

Imorgon kommer det kännas lite bättre på ena hållet och lite sämre på andra, men jag har i alla fall fått tag på massa karamellfärg idag. Huhuhu. Det kommer bli mycket kärlek, kokos och färgsprak!

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0