Efter en lång dag

Trix har suttit i mitt kök nästan hela dagen, vi har suttit mitt emot varrandra med varin dator och "pluggat"! Jag har faktiskt börjat på el-läraskiten nu, för jag planerar att klara tentan den här gången. Självklart hade vi en paus med StÅrgÅte och nu sitter vi på facebook och hänger våra kompisar.

Hade vi haft en kamerasladd här så hade ni fått en bild på Trix när hon stog och hyvlade ost i mitt kylskåp, men hon får ta sig i arrslet och lägga upp bilden när hon komer hem, tillsammansmed alla andra bilder hon skulle ha lagt upp den här veckan.

En annan rolig sak för er att inte veta kan kanske vara att jag har lila hår! Okej, inte riktigt men nästan, det skimmrar i lila and I love it(!!) och guld på naglarna cause I'm a woman! O.o Believe it or not!

/Puss & Kram från Bell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0