Biblioteeket

Försöket till att göra dagen till en pluggdag var mindre lyckat, jag lyckades skriva ungefär en halv sida till på det.. Vilket inte kändes som speciellt mycket, dessutom kändes det väldigt rörigt. Men det brukar det ju göra. Anyway så uppehöll jag mig själv från pluggandet med diverse saker som verkade viktigare och roliga men i själva verket kanske inte var något av dem.

Framåt 5-tiden bestämde jag mig för att det var dags att åka in till stan på den mest onädiga tripp jag någonsin gjort. Eller ja, nästan. Jag åkte till biblioteket och lämnade en bok, som jag dessutom egentligen hade behövt låna om men skiten var reserverad. Resan tog ungefär en timma, besöket på biblioteket tog ungefär 3 minuter. Score!

På den timman lyckades jag dessutom tappa bort mig mitt i stan fast jag hittade mig igen, jag lyckades inte lämna tillbaka boken för lådan sa nej och jag var otroligt förvirrad hela tiden. Sugen på att fika. Titta på film. Jag lyckades i alla fall med mitt mission, boken är tillbakalämnad och jag hittade allt jag skulle.

Planerar att tvinga någon till en filmkväll imorgon. Måste ha lite mys annars avlider jag. Drömde konstiga saker inatt. Haha.

Puss
Trix

Kommentarer
Postat av: Mother, Married & Twenty

svar: Att barn gör så är nog nästan ofrånkomligt tyvärr. När jag var liten lekte vi bumbibjörnanrna och en tjej tvingades vara den där lilla gula björnen varje gång bara för att hon var blond. Så visst utseendet är viktigt i sådana sammanhang men leksaker brukar ju vara så surrealistiska i sig att jag tror det är rätt ovanligt att ett barn eftersträvar att på allvar se ut som leksaken även när det inte leker.



:)

2010-03-23 @ 22:47:56
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0