Phew.. Studenten.

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

Yes, då har man tagit studenten också, det var väl på tiden kan man säga. Speciellt med tanke på att typ alla i min bekantskapskrets redan har gjort det och jag är sist, göttans. Det var en helvild dag verkligen, flaket var det roligaste jag varit med om och av någon märklig anledning ändrade jag mig från att inte vilja bada i Poseidon till att tycka att det var en sjukt bra idé. Men jag blev inte speciellt sjuk så det var värt det. Finns ju lite bilder på en helt blöt Trix som dansar för fulla muggar, kan det bli bättre? Nä va. Pappa har ju tydligen tagit ett antal bilder han också så ska väl se vad vi kan hitta där så småningom, jag suger ju verkligen på det här med att ladda in bilder i datorn. Men men, annat folk gör det och här är jag. Onykter och fantastiskt lycklig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0