Gäääääsp!

Jag kan inte minnas att jag någonsin har haft så mycket energi som de 6eklassare som jag har varit ute med nu. I ett dygn har jag stått ut med:

Gabriella, får jag klättra i masten, gabriella, kan du spänna min sele, gabriella när ska vi fika, gabriella hur mycket är klockan gabriella varför skiner solen gabriella varför seglar du gabriella får jag klättra i peket gabriella jag vill också klättra i masten gabriella jag vill bada gabriella jag tycker inte om denhär selen gabriella jag vill också klättra i masten gabriella han slååååår mig gabriella spänn min sele meee gabriella hon ska med mig upp i masten gabriella varför badar inte du gabriellagabriellagabriellagabriellagabriellagabriella...!!!!
  
     
      
.....abonenten du försöker nå är tyvär upptagen, var god försök igen senare......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0