Dåligt

Ja, Jag känner verkligen hur det går dåligt med allting här, frånuppdateringar från oss till den aldrig helt fungerande designen till den engelska delen. Det är väll bara så att sommaren kom hastigt och plötsligt och dessutom samtidigt som den halvt totala friheten. Så det kom lite på efterkälken.
Ingen kan väl ha missat att Trix har tagit studenten och att hon är nerkärad i sin nya mobil, som kommer fram varje ledig minut. Själv har jag lidit av en jobbig huvudverk och en extrem allergisk reaktion mot någonting jag inte kan sätta ord för. Jag nyser, och nyser, och nyyyser ut ur mitt eget hus! *haha*

Igår lämnande den stora skönheten Göteborgs hamn för att gå runt Svea rike till Stockholm, och jag följer nu aktivt GPs blogg, och väntar med spänning på Götheborgs egen bloggare, ingen aning om vem det är men vi får väl se.

http://blogg.gp.se/resebloggen/

Denna regniga dag ska jag ägna åt körkortsteori, tro det eller ej men jag bara känner att det börjar bli på tiden med detta nu.

Kram från Bell 



I vilken ända börjar man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0