Complainment box

Oj oj oj. Måste bara skriva av mig lite. Eller ja.

Var på promenad med vovven idag, gick lite i skogen och kom till en väg jag aldrig hade gått på förut. Det slutade med att jag inte hade en aning om var jag var och inte visste åt vilket håll jag skulle gå för att komma hem, tro fan att alla gator jag gick på var återvändsgränder också. Till slut fann jag en väg jag visste vilken det var och hittade hem, det blev en ganska lång tur ändå.

Tror jag är drabbad av någon slags mättnadshuvudvärk. Eller, varje gång jag är ganska mätt så får jag ont i huvudet. Märkligt. Har rätt ont i nacken också, måste börja träna och stretcha lite så jag slipper detta. Inte sitta vid datorn och inte sitta fel. Var är sommaren?

Imorron ska jag in till Kungsbacka och ordna ett nytt pass pour moi, mitt går nämligen ut nu i juli och jag ska åka utomlands i augusti så det sög ju, 400 spänn åt pipan. Vadå femårspass liksom? Vad är det för fel på tio?

Såg just .. Vad den nu hette.. Leopold.. Kate and Leopold, right. Det hade varit rätt soft att leva i en saga. Det hade jag kunnat tänka mig. Synd bara att till skillnad från alla i filmerna så blir jag aldrig nöjd med vad jag har, vill bara ha allt jag inte kan få tills jag får det för då vill jag ha nått annat jag inte kan få. Ska lägga mig på en gräsmatta i solen i någons knä och vara nöjd snart.

Nu är jag klar.

Puss
Trix

Kommentarer
Postat av: Ziggy

Fin blogg =)

2010-06-15 @ 14:58:28
URL: http://ceciliaboberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0