Årets första dopp!

Nu när mormor och min kusin Fanny är här på besök så gör vi lite andra grejer än att bara sitta på våra rumpor och glo, som jag annars gör. Vi packade ner en massa mysgrejer och så åkte vi till Åsa, mest bara för att njuta av stranden, havet, solen och lite svalka. Det slutade med att jag såklart blötte ner mina byxor, hoppade i bikinin och kastade mig ut i havet, vig och snabb som en gasell.. Not..
Fanny nöjde sig med att bada fötterna och mamma den landkrabban satt på stranden och tog kort, för att inte tala om min mormor som inte ens gick ner på stranden utan stannade uppe i gräset.. LANDKRABBOR!!

Kram Bell


Såhär såg det ut i alla fall:


Gasell var ordet.....




Nya visningsbilden på facebook...




















 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0