Wii Fit är ingen dans på rosor minsann!

Man kan ju lätt tro att det inte är någon träning alls att spela Wii Fit, det är ju ändå ett tv-spel. Så tänkte jag i alla fall. Tills jag hade träningsvärk dagen efter. Inte ens direkt efter jag hade spelat tyckte jag att det var någon vidare träning, men ack så fel jag hade.

Det är ju vad man gör det till, väljer man bara lätta övningar eller inte gör dem ordentligt så är det klart att det inte fungerar. Jag tycker det är som att ha ett litet, inte så avancerat privatgym hemma i vardagsrummet. Definitivt något som passar mig.

Dessutom älskar jag att hula!

http://blogs.dailyrecord.co.uk/gaming/480_Wii%20Fit%20Hula%20Hoop.jpg

På Super Hula Hoop är mitt rekord 820 spins, den ni!

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0