Stora feta jävla gren!

I min hals har det flyttat in en stor fet gren med en massa torr bark på!

Under morronen (04.00 - 06.00) hade jag fått i mig två halstabletter och en alvedon. Jag kom ner till mamma i köket, tårarna sprutade och bara att andas var en ren plåga, men det var ingenting mot anledningen till att tårarna sprutade, jag upptäckte nämligen ett par sekunder försent att jag var på väg att nysa och kunde inte hejde det! Ni förstår inte tortyren!

Det värsta med tabletterna är att de bedövar hela munen, så jag har gått omkring hela dagen och bitit mig i kinderna, men halsen gör fortfarande lika ont!

I skolan har jag suttit i tre timmar och lyssnar på en gubbe som har talat om att man itne ska lita på en radar. Det tog honom helt seriöst tre timmar att säga det.

Kram Bell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0