Puls

Ahh, är så uttråkad. Kan ju lätt bli så när man utstår två händelselösa dagar på rad, men den första behövde jag i alla fall. Imorgon blir det full rulle igen, jag och Bell ska fika med lite vänner, bland annat Isabel som är på besök från London där hon är som au pair. Ska bli trevligt, även om det verkar som vi har ett rätt pressat schema då vi ska träffas vid tolv och tjugo i ett måste Isabel vidare. Lite märkligt planerat, men jaja, så är det väl ibland.

Om jag ska hinna med att gå upp i tid imorgon bör jag nog duscha nu, fast jag är inte ensam hemma längre.. Mamma och Anders kom hem från Teneriffa idag. Så jag får väl vara tyst. Jag fick lite fina grejer dock, så jag klagar inte på deras hemkomst. Två par skor och en sommarklänning. Dessutom behöver jag inte ta hand om katterna längre, woho!

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0