PINSAMT!

Den sista tiden har Bell haft en förmåga att gör bort sig totalt, idag är bara ett litet exempel av MÅNGA! Navtenta, alla sitter helt knäpptysta, böjda över sjökorten. Klockan 10.00 har jag haft min väckarklocka på hela jullovet..!

Med nytt abonemang kom nytt mobilnummer och en ny pinkod, så jag ville inte stänga av mobilen, för då skulle jag inte kunna sätta på den igen förens jag kom hem och kunde kolla koden. Så den blev satt på ljudlös..

Klockan 10.00 (ni fattar vart jag vill komma) sätter larmet på sig.. Hade det varit ett vanligt larm hade det varit helt okej, men nu var det inget vanligt larm..



GOMORRON allesammans och välkommna till MoraTräsks morrongympa, dåååå sätter vi igång..

HÖGER BEN FRAM, HÖGER BEN BAK, HÖGER BEN FRAM OCH SKAKA LITE GRANN,
HOPPA RUNT I RING, DAAAANSA HONKITONG, DEEET VAR ALLT FÖR DENA GÅNGEN

VÄNSTER BEN!!
VÄNSTER BEN FRAM...


Jag sjönk ner på stolen och tänkte inte alls erkänna för halva världen att det var min mobil, men eftersom tentavakten var så ivrig att stänga av mobilen så.. Han tänkte gå och rota i väskorna för att stänga av den själv och det går juh inte för sig. Det var bara att erkänna och gå och stänga av larmet.. Dessutom råkade jag sparka till ett bordsben på vägen dit och ville bara dö.. döö, dööö, dööööööö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0