Kyla, sjukdom och Blåsningen

Det är svinkallt här i vårat Sverigen, men på någont sätt är det kallt inne men ute känns det snart vår (antagligen för att det inte är lika kallt som i Stockholm). Tims vatten fryser inte även om det är typ 5 minus ute. Jag är fortfarande om än mer sjuk än innan, lever och knarkar rinexin och Läkerol salvi. Jag har inte orkat göra ett skit, mer än att ta hand om mina bebisar, Tim och min nyinköpta Jasminblomma.

Sitter och kollar på Blåsningen i väntan på nästa Johan Falk film (Vapenbröder) som jag tvingar mamma och Ola att kolla på, fast jag behöver inte direkt tvinga, efter förra filmen är de helt galna och sitter konstant och frågar om allt och alla kommer dö i slutet. Sånt man inte kan förtälja. =D

Kram Bell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0