Krokodilsvans

Jag älskar att jag aldrig får något gjort. Fast å andra sidan har jag tiden liksom. Men jag ska faktiskt åka och hämta dosan idag, på riktigt. Tänkte se om jag kan få fadern att köra lite med mig och ta vägarna förbi modern på ett ganska smidigt sätt. Låter väl ändå som en plan. Får se om jag tar mig till bilskolan också eller om det får bli imorgon, det är ju ganska störigt att modern och bilskolan ligger åt motsatta håll. Men dosan måste jag ju ha.

Igår gick jag och la mig vid halv tre, igen. Fast jag skulle sova vid tolv, vad gick fel? Kan man ju undra. Jag har i alla fall duschat idag, och tittat på Travel Channel. Achivements. Spade.

Varför måste man ha en rubrik på varenda jävla blogginlägg? Jag avlider! Glömmer alltid bort det och när jag kommer på det har jag ingen aning om vad jag ska döpa det till för jag skriver ju bara massa skit i alla fall! Ska börja döpa dem till helt random saker som gör att alla blir jätteförvirrade. Bara för att liksom.

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0