Fel dag, tror jag.

Idag kändes som en mindre bra dag när jag vaknade, med tanke på att jag vaknade mitt i natten också av att jag hade så ont i huvudet att jag trodde jag skulle dö. Men nu verkar det ha lugnat ner sig.. Vilket är fruktansvärt skönt.

Funderar starkt på att ta mig till bilskolan och fixa det där nu så att man kan börja på riktigt, det är liksom dags nu. Måste bara lista ut hur man flyttar pengar via telefonbanken eftersom jag var smart nog att glömma dosan hos mamma. Fast man kanse måste veta kontonummer och sånt då, antagligen måste man det. Då kommer det gå åt pipan, utan tvekan!

Jaja, vi får se hur det går. Bell började skolan idag. Vet inte när hon kommer hem. Jag lovade mig själv att jag bara skulle starta datorn och sen gå ner och äta frukost för jag är skithungrig, så blev det givetvis inte. Men så blir det nu! FRUKOST!

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0