Blöt katt

Nu avlider jag på riktigt. Jag har uppenbarligen tappat bort min dosa, den finns inte här och inte hos mamma. Jag lovar att jag har lagt den någonstans och så har någon städat bort den. Det brukar vara så när jag tappar bort saker. Haha. Jag får väl fråga min moder om hon har tattat den.

Detta betyder ju iofs att jag inte kan flytta pengar och därför inte heller ta mig till bilskolan med resultat. Jag måste ta mod till mig och ringa runt lite, bland annat till Nässjö Taxi för nu har vi hittat ett ställe att bo på men det går inga bussar dit så sent.

Känner mig just nu som en blöt katt ungefär. En blöt katt som behöver bli omhändertagen. Matad med te, omstoppad med filtar och satt i en varm famn framför en bra film. Tänk så underbart det hade varit.

Längtar sjukt mycket till sommaren idag. Mer än vanligt liksom. Nu ska jag ta mig samman och göra vad som måste göras.

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0