Dags att börja leva. För fan.

Nu har jag spenderat en hel del tid med att titta på Travel Channel, som råkar vara min favorit om någon inte visste det. Jag har även kommit fram till att jag är i desperat behov av att göra något vettigt. Jag vill göra coola saker. Övertalningen om Egypten går inte riktigt lika bra som jag hoppats, fader står fast vid att det är ett dåligt land. Men jag måste omvända honom, coolhetsfaktorn är way to high för att missa det här.

Såg även P3 Guldgalan nyss, och Timo är så fin. Jag har en liten thing för hans sprallighet, påminner mig om mig. Amanda Jenssen var ju fantastisk som alltid. Så älskar jag alla små djuren saom cepar när de visar vilka som är nominerade. Värt.

http://2.bp.blogspot.com/_psQV8LyiHWE/R1QtP6JwD7I/AAAAAAAABaw/xAHIqxDYeeo/s1600-R/3941.jpg

Japp. Imorgon ska jag vara aktiv, åka till mamma för att hämta dosan för att åka till pappa och flytta pengar för att åka till bilskolan och fixa det. Hur det nu blir. Allmänt krångligt med andra ord.

Nu lyssnar jag på Spice Girls och diggar. Om en halvtimma ska jag sova, det är dags att jag lägger mig tidigt en dag. Det ska man göra ibland har jag hört.

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0