Clean it up

Om ungefär en timma ska jag bege mig mot pendeln som ska ta mig till fika. Bell är sjuklig, jag håller på att bli frisk. Undrar vad hon gör för fel.

Nu är det i alla fall måndag igen, känns som att den här veckan inte kommer bjuda på så mycket.. Men det blir väl vad man gör det till, jag kanske tar drastiska beslut. Man vet ju aldrig.

Igår skrev jag massor av lappar, med saker jag ska göra. Hade så mycket i huvudet att jag inte kunde sova, men sen när jag skrivit ner allt så kändes det mycket bättre och jag kunde låta bli att tänka på hundra saker samtidigt, vilket resulterade i att jag somnade. Jag är alltid så rädd att jag ska glömma viktiga grejer så jag måste skriva ner det. Nu är mitt huvud tömt för en stund!

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0