VirkarN är på G!

Nu har jag handlat garn som jag ska virka min mössa av! Det blev grönt, ljusblå, ljusrosa och vinlila (som vinröd fast lila, typ). Väntar bara på en virknål som ska komma från Bell så att jag akn börja virka, det är nämligen så att virknålarna i den storleken jag behöver (och de runt omkring som hade gått lika bra) är slut i hela landet bara för att alla vill virka OS-mössor. Tur att jag inte var ute efter gult, blått, svart eller vitt garn för det hade gått åt pipan! Eller jag hade velat ha vitt men ljusrosa fick ersätta det, tror det blir skitbra ändå :)

Jag trodde dessutom att jag kunde hitta mina egna virknålar så jag var inte så nere efter att det inte fanns några, men så letade jag igenom hela mitt rum och två garderober (rumsgarderober) utan att hitta dem, och det är inte lite grejer att rota igenom ska jag be att få tala om.. Jag har slängt in allt jag äger men inte använder där, haha, fan vad mycket skit jag hittade! Tur att Bell också har virkisar som jag kan låna!

Nu ska jag sova, börjar faktiskt skolan 12.40 imorgon, kan ju hända att jag försover mig.. Not. Fast jag ska sova.

Gonatt!
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0