Studentmössa, igen.

Bells version av en studentmössa var ju inte direkt positiv, så jag tänkte komma med en annan inställning och muntra upp alla blivande studenter istället för att trycka ner dem ännu längre ner i djupet av depression.

En studentmössa ska man använda en gång i sitt liv, sant. Men jag tycker det är värt att ha en som man är nöjd med och som man tycker om. Antagligen kommer man lägga den i en låda och glömma att den finns, men tänk varje gång man hittar den igen och minns dagen man tog studenten, fantastiskt!

Anledningen till att min blev lite dyrare var att jag inte ville ha standard, hur kul är det liksom? Man kan göra så fruktansvärt mycket grejer med sin studentmössa idag och det är ju mycket roligare att göra den lite personlig än att ha en likadan som min mamma hade för 25 år sen då det bara fanns ett alternativ. Jag har dessutom ett överdrag till min så det kommer inte finnas några äckliga champagnefläckar på den. Man gör ju som man själv vill, men jag tycker att studentmössan är en del av livet som man ska ha kvar och vara stolt över, den summerar en hel epok av ens liv.

Studenten tar man bara en gång, se till att bli nöjd med den!

Puss
Trix


Bell kontrar:
Ska du ha överdraget på mössan hela dagen?? Änen när du full och glad klättrar upp och badar i Poseidon? =)
Glöm inte att det är fest och AKLOHOLHALTIG dryck hela dagen.
Om Trix är som hon brukar tvivlar Bell på att mössan ens hänger med hem efter den natten!
/Bell

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tar samma anda som trix, och för att det inte ska låta så hemskt för dig så betala jag typ 800 när jag beställde min mössa xP Och visst det är en dags nöje, men fasen vad§ jag ska må bra den dagen! :D

2010-02-04 @ 11:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0