Sagan om landet Ingenting

Bell hade lite fel, det är veckan efter som magdansen börjar, om vi ens fick plats. Det borde vi få reda på idag. Annars ska jag gå förar- och kustskepparintyg med min fader, det känns som att det är dags att jag gör det liksom.

Har fortfarande skitont i knäna, men det känns som att det kommer ifrån ryggen nu, typ som att nerverna i ryggen som styr knäna har blivit förkylda.

I fredags var jag på föreställning på Kungsbacka Teater, estettreorna på Aranäs hade satt upp sin slutproduktion typ. Sagan om landet Ingenting hette den. Det var hur kul som helst, de hade tagit inspiration från Peter Pan och lagt in våra moderna liv i det. Min favorit var Tingeling som spelades av Gustav, som ni ser på bilden har nedan.. Sen älskade jag Backstreet Boys som var med, självaste Peter var underbar också. Sen musiken var låtar de hade tagit och skrivit nya texter till, skitkul!


Tingeling och Peter Pan!


Backstreet Boys!

Bilderna hittade jag hos Björn Christenson på facebook, och jag tog mig friheten att låna dem :)

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0