Inte än, men

Igår hände någonting konstigt, det började igentligen redan förra veckan när båtmässan var igång. Ett litet värmeljus tändes i slutet av den långa mörka tuneln, jag ville bara rusa dit! Sommarens planering är i full gång, vårkläderna är framme i alla butiker (har iof varit ett tag) och mamma och jag bestämde att vi ska besöka en affär på Styrsö till våren.

Men igår tittade jag och mamma på långtidsprognosen över vädret, tro det eller ej men det blir 0-gradigt!! INGA MINUS(!!), även om det snöar just nu så blir det varmare, det började likna en explosion innom mig, jag kännde för första gången på länge att jag VILLE ta itur med saker!

Inte än, men snart!
/Bell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0