En liten lägesraport

Okej, att Trix har börjat plugga är ungefär lika troligt som att grisar har börjat flyga, (Ni har väll sett Simpsons the movie?) men ni fattar vart jag vill komma! ;) Både hon och jag har haft en ganska bottenhelg tror jag, Trix har lutat mer åt "jagharenfilluriknätsomspelarpianopåminanervtrådar" och mitt har varit mer "vaknamittinattenochintekunnaandas" Båda delarna är väldigt irriterande och utmattande så vi hoppas väll båda på en stor förändring nästa vecka!

Det blir skola för Bell och mer tid till att *PluHOSTgga* för Trix, hehe! Shopingrunda med Bell på fredagen och såklart mer piratlek till helgen!! Woohoo!
Osten med Björn & Borgert(!!!) och öh.. några fler vars namn jag inte kommer ihåg.. alls. Tror inte jag har träffat dem förrut i alla fall.

Så nästa vecka blir full av skojsigheter! Om jag inte är helt fel ute så KANSKE till och med magdansen börjar då?? Får la se, annars var det veckan efter..  Lol
Ha en underbar alla hjärtans dag och massa kärlek från Bell och TrixValentine rain hearts






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0