Båtmässan

Idag har jag, Bell, Jessica, Danne och Erik sprungit runt på båtmässan som små tokar. Det har varit extremt givande, bland annat så testades det att en tuta funkade, att allt godis var ätbart och vi har nog konstaterat att vi vill ha väldigt mycket grejer.

Bell hittade diverse tröjor/koftor som hon blev helt kär i, jag blev mer kär i skorna som var rikgita båtskor som jag letat efter i typ två år nu. Dessvärre hade jag tidigare samma dag begränsat mig med pengar så jag kunde inte handla något mer än segelsäcken som vi fick nerprutad på vägen ut av försäljaren själv. Praktiskt.

Det fanns dock snyggaste skorna ever, turkosa och jättelena. Båtskor. Så jävla snygga, jag måste ju ha ett par. Så småningom antagligen. Men jag är så betuttad så jag vet inte vad. Måsteee haaaaa....

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0