Alice, Ost och Snowboard

Idag har vi införskaffat biobiljetter till Alice in Wonderland, den 4/3 (dagen efter premiären). Det blir jag, Bell, Jessica, Erik, Danne och Louise. Egentligen skulle Joanna med också men hon ångrade sig fem minuter efter att vi hade köpt en biljett till henne så nu har vi en över ifall någon känner för att gå på bio med oss :D Den kostar 125 och vi ser den i 3D på Bergakungen 18.30. Den 4 mars då, som jag skrev innan.

Vi var och hälsade på Legolas på pir 4, beskådade Ostindifararen i all sin nerriggade prakt och lullade runt lite. Vi ska se om vi inte har en väldigt bra plan som involverar att vi befinner oss på pir 4 ibland.

Imorgon ska jag åka till Ulricehamn med min fader och lära mig att åka snowboard, antagligen kommer det inte gå så bra och antagligen kommer jag inte hinna lära mig på en dag men vafan. Skidor har jag åkt väldigt mycket fast när jag var liten, vilket betyder att jag inte kan det heller så bra. Och benen kan faktiskt korsa sig och gå av!

Ajaa, nu ska jag hem till Bell för att kaffa och formulera viktiga mail!

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0