Aktiv lördag.

Idag har jag, believe it or not, pluggat lite. Satt igång med projekt arbetet, tänkte det var dags nu sådär hälften in på andra terminen. Det ska vara klart om en månad, jag och Petra lär få det kämpigt. Men det ska gå!

Kände mig inte direkt bättre imorse när jag vaknade, turen hem från Kungsbacka till fots igår workeade inte in favour of min hälsa. Det är lock för mina öron ganska konstant, ibland mer för det ena vilket gör att det känns väldigt ojämt, men jag lockar upp dem hela tiden. Jag har ont i halsen och i huvudet, det som stör mig mest är att jag får ont av att ligga med huvudet vridet. Jaja, lite får man tåla. Jag äter ju inga tabletter så jag får väl skylla mig själv när jag mår dåligt.

Kollade nyss på första delen av Ostindiefararfilmen, det var fint och jag längtade efter sommar och segel.

Puss
Trix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0