Kantarell!

Nu har moder, jag och broder spenderat ett par dagar hemma hos mors moder, som fyllde år. Hon fick en massa blommor och vi passade på att bjuda henne på bio, gansla gulligt när hon då berättade att hon inte varit på bio sedan 70-talet. Vi såg filmen Bröderna Karlsson, som jag verkligen rekomenderar. Det blev helt enkelt en lyckad tripp till Lidköping.

En av dagarna tog jag och moder en promenad genom staden, vi kom ut till Vänern och där var det en grupp på ca 20 pers som höll på att kitesurfa, snacka om att jag blev sugen på att försöka. Självklart skulle en av killarna där styla lite och kom ganska nära kanten upp till gångvägen och gjorde ett magahopp.

På promenaden plockade vi en hel del kantareller också, alltså en HEL del. Men jag låter bilden där nere tala för sig själv.

Kram Bell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0