Tentor

Ja, nu är det så att jag är mitt uppe i en tentavecka här, med första tentan gjord igag och nästa imorron, kanske radio på torsdag och tidvatten på lördag. I'm a busy woman!

När jag är klar med allt på lördag har jag kommit fram till att jag (och Trix när hon kommer hem) ska fixa iordning den engelska delen här som precis som vanligt och nästan lite väntat är lite efter, dessutom verkar inte länken funktionera längre. Det är så att har man spenderat en massa tid och energi på att skriva ihop nått och samtidigt har en massa andra "måsten" så blir det lite lätt så. Men den ska vi fixa iordning, sen ska vi ta itur med en del andra saker här. =) U'll see!

(Jag ska måla klart mitt rum och lägga nytt golv också)

/Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0