Sol och regn!

Idag strålade solen när mamma i desperata försök till att få upp mig tog till det gamla "kittla under foten knepet" som givetvis fungerade utmärkt eftersom jag är en av världens kittligaste människor!

Upp kom jag och lite lyckades jag sätta mig in i el-lärans värld innan jag blev tvungen att kasta mig ut i friheten och ta mig till jobbet. När jag kom ut var det värmande solsken i kyliga vindar, så det var lagom men lite fömycket blåst.

Idag stod det inte riktigt lika många och väntade vid grinden vid 11.30 som igår, men det var ändå en 15 pers. Idag var också tanken att begrännsa grupperna till 15 i varje, och i min första grupp blev de 17st, i den andra drog det iväg lite med 23, men det beror klart på hur man räknar barnen, jag hade en uttråkad skrikande knatte med mig, och i den sista blev det 27 men det fungerade superbra! De var glada och frågade en hel del och vi hade en bra konversation. Bäst var ändå grupp nr 2, kanske den bästa guidningen jag haft med massa intresserade personer, frågor och massa härliga skratt!! En lyckad dag med andra ord. Regnet kom i rättan tid (om det någonstin finns en rättan tid för regn), nämligen precis när vi var klara för dagen och var på väg hem, vi hade fått dagens sol på bästa tänkbara tid! Tack du som tryckte på "solknappen" i förmiddags!!

/Tjärluktande hälsningar från Bell!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0