Påriggning

Nu har jag kommit hem från en helg på KvastHilda!
På fredag eftermiddag åkte jag in till gbg och mötte Jessica och Huga och tillsammans tog vi bussen tll Fiskebäckskils vägskäl, därifrån promenerade vi till KvastHilda och sen träffade vi nya människor där! Vi sov mest på fredag kväll för att vakna upp lyckligt pigga på lördagen!

På lördagen tog vi ombord alla viktigheter, kaffe och mjölk och sedan gick vi från kaj!! Första gången för i år, det båste kuling och vi gick för motor 5 min över till lysekil där de skulle vara nån båtmässa. Jag och Jessica hälsade på Kustbevakningen, Sjöpolisen, Sjöräddningen och sen ångbåten Harry. På eftermiddagen gick vi hem igen och fixade lite mer innan vi åter srog oss in till mat och värme.

Söndagförmiddagen spenderades längst upp i stormasttoppen där jag försökte spänna upp toppstaget, jäkla tungt var det! Vi (jag och Jess) planerade att åka hem med 12 bussen, som vi missade, så tänkte vi ta en buss 12.45, som inte kom, tre timmar senate 14.55 satt vi sen på bussen och tänkte ta ett tåg istället för att byta buss vid torp, tåget tog vist längre tid, sen gick inte pendeln så jag fick vänta typ en timma på gbg centrel innan ajg kom hem vid 18.55.... Kul!

/Bell

(Jag vet att det säkerligen finns massa stavfel som jag inte har tid att rätta till, jag ska skölja ut färgen ur mitt hår)

Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

2010-04-19 @ 18:21:50
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0