Packa..

Idag följde jag med mamma till stallet igen, jag tränade på att ta kort, men jag orkar inte ens försöka lägga in dem och konveretra om dem idag, så de lär komma imorron eller på måndag beroende på hur pigg jag är imoron och hur mkt jag packar nu.. Ehm, så jag antar att jag får börja nu i denna sekund, så vad ska jag ha med?

-Hmmm, jag har underställ, tröja, fleace, arbetsbyxor och en prima kniv där..
Så jag antar att jag behöver underkläder, fixat. Tjocka varma goa strumpor, fixar (och raggsockar var inkluderat där såklart). En tröja att sova i om man inte vill visa upp sig för hela världen, fixat, det belv en färgig GS tröja.
Lakarn!! Bikini för att fullfölja traditioner..

*Vad behöver jag mer??*

shampo, handuk, necisär, det får bli imorron tillsammans med:
Mobil, kamera, ipod, papper som nån ska skriva på, almanacka, cool outfit för födelsedagsfirande, ehm, plånbok med alla busskort och så vidare....
 
 
 
 *TANDKRÄÄÄÄM!!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0